Beberapa Gambar Sekitar Gerakerja Di Kawasan Jerai


SILA TEKAN PADA GAMBAR UNTUK MAKLUMAT PROGRAM. TEKAN KEMBALI UNTUK MULAKAN GAMBAR-GAMBAR SEKALI LAGI. Created by TCF

Saturday, July 11, 2009

DRAMA MINGGU INI

DARIPADA SEORANG KAWAN - seronok dengar cerita dia ni


Penerbit

PR PRODUCTIONS


Penulis Skrip dan Pengarah Dan Produser Dan sebagai-sebagainya (yang ni gila kuasa sikit)

ANWAR BIN IBRAHIM aka AL JUBxxx


Pelakon Utama

AZIZAN RAZAK
LIM KIT SIANG


Pelakon Sokongan Utama

1. THOMAS SU
2. Itu sorang wakil rakyat itu parti tupperware


Pelakon Tambahan Ramai sangat. Semua nak jadi pelakon dalam PR Productions ni. Dan semua dalam PR productions ni ingat depa hensem, cantik dan pandai berlakon.


Mari! Mari! Buat kali keberapa puluh kalinya, PR Productions mengeluarkan Drama Minggu Ini. Dan kali ini lokasi drama di Kedah pula lepas berdrama di Pulau Pinang dan siri Drama yang tak habis lagi di Perak pasal Nizar dan kuncu-kuncunya masih nak berdrama.

Konon bergaduh keluar pakatan pasal tak sehaluan. Kutuk PAS konon bersifat perkauman dan tak kisah pasal rakyat minoriti. Wakil Rakyat dia yang sorang juga umum jadi bebas konon dan tak nak duduk sama dengan PAS – akan berpihak dengan yang benar konon!!!!!

Tapi datang pelakon utama parti tupperware duduk sembang minum kopi 30 minit dekat KL dengan pelakon utama parti PAS, maka selesailah masalah yang dah setahun lebih sehingga parti Tupperware ni keluar PR Productions. Maka masuklah balik parti Tupperware ni dalam PR Productions. Dan wakil Rakyat yang kononnya akan berdiri dengan pihak benarpun dan dah declare putus dengan PR Productions,maka baliklah ke PR Productions dan bercakaplah ikut balik PR ni (benar tak benar lain cerita). YB ada dapat apa-apa ka?

Maka berakhirlah Drama Minggu Ini. Tunggu dan lihat Penulis Skrip nak tulis skrip dekat mana pula. Hanya kena tunggu kejap pasal dia tengah sibuk sikit kes al Juburi dia.

2 comments:

Detguaq said...

Fuhhhh...hebat betul skrip yang kawan you bagi ni....so ni bukan skrip youilah kan? he he he....depa kata.....bukan you kata....

Tetapi motif cerita ni adalah berkenaan drama-drama kehidupan diMalaysialahkan? Drama yang seakan sudah diduga jalan akhir skripnya....

Dan akhirnya parlimen Jerai juga turut mendapat 'hadiah' lokasi terbaik drama seterusnya.....

Anonymous said...

Sandiwara Pakatan Rakyat.....